Thursday 19 April 2012

Pencil Case Mini


Sebenarnya sepanjang saya tak menulis blog ni, banyak juga craft yang saya buat. Selagi ada masa terluang, INSYAALLAH saya akan cuba buat craft dan memperbaiki mutu craft saya.

Jom tengok next craft,






Bagi saya pencil case ni sesuai sangat untuk para pelajar yang nak exam. Ok la boleh isi alat-alat yang penting untuk nak exam, seperti pencil, ruler, pemadam, pen liquid paper. Boleh tengok kat gambar-gambar tu. Sebenarnya saya buat pencil case ni untuk diri sendiri. Sangat simple dan tiada corak apa-apa, design pun tak. Sebab last minute! Esok nak exam hari ni penulis buat. Sampai tak study. Hehe. Terok-terok! Jangan ikot saya tau. ^__^

P/S : If berminat boleh la isi order form atau email ke alamat email saya. Dan juga boleh request untuk design. 

Truly by,
NFahimah NAzizan

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.