Saturday 31 March 2012

New Item + Cheapest!


Kemarin seharian saya berjalan dengan kakak, saja la lama tak lepak dengan dia. Tapi dalam kepala memang set dah nah nak beli flannel kat kamdar. Sebelum nak ke kambar saya p la tempat lain dulu. Biasalah nama pun perempuan mesti lah shopping dulu benda lain kan. Dalam duk berjalan tu terjumpa satu kedai kain ni,  nama dia MEE CA MEE SILK STORE, selalu juga p kedai ni bila nak beli kain untuk raya. Saja la singgah tanya kot-kot ada flannel. Tanya punya tanya, jurujual tu kata ada. Saya pun apa lagi ikut dia la p tengok kain tu. Warna pun banyak la juga. Kemudian, as a buyer mesti lah nak tau harga kan. Tanya la harga, SERIOULY!!! MURAH gilaaaaa lahhh! Nak tau berapa? RM4.80. Murah la tu kan. Biasa saya tengok flannel ni RM5 keatas kan. Dengan tidak berfikir panjang saya pun beli. Apa tunggu lagi kan dah benda murah. Hehe.

Hoyehhh! 




Antara warna-warna yang saya beli.
(biru, kuning, merah dan pink)

Truly by,
NFahimah NAzizan

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.