Saturday 31 March 2012

More And More!


Baru-baru ni saya ada order barang dari FATIN FARAH DE CRAFT. Di sebabkan teruja dengan KEMURAHAN harga mini sewing machine (ONLY RM8), jadi saya pun beli. Hehe.


Yey! Comel tak? Hehe. Saya AMAT lah suka dengan benda yang comel ni. Jadi dengan tidak berfikir panjang, di tambah pula dengan harga yang sangat murah jadi saya pun membelinya. TAPI saya tak beli yang ni semata-mata. 

Button RM3.80 (130 pcs)

HP Strap RM2.20 (11 pcs)

COLORFUL kan! Saya memang SUKA color-color ni. Kalau ada banyak-banyak color mesti susah saya nak pilih. Huuuuu~

Murah kan semua!
Apa lagi layarilah blog ni
Macam-macam ada! Macam Astro! ^_^
Saya jamin anda berpuas hati!

Truly by,
NFahmah NAzizan

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.